Peppad!

Idag började jag dagen med att tvinga med Sanna på premiären på Breaking Dawn del 2, så inatt 00.02 ska vi minsann hänga på och vara bland de första som ser den på bio i Sverige! GALET!

Sen åkte jag till stallet och tog hand om min häst som höll på att riva heeela stallet när hon var ensam inne! Hon stod inte still en sekund på gången, så blev lite halvirriterad, men när jag satt upp insåg jag att hon nog hade en hel del överskottsenergi! Hatar höst och leriga hagar, hästarna kan inte springa av sig all energi.... Men efter ett helt ok ridpass lugnade hon ner sig och blev sitt vanliga mysiga jag!

Resten av dagen ska bestå av ärenden, fram tills bion!
Imorgon taggar vi rättegång!
(ledsen för bilden Sanna, men tycker håren e såååå tuffa)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

etnajag.blogg.se

Jag heter Samantha och bor i skåne, på en gård utanför staden Ängelholm, med min familj. Jag läser miljö och hälsoskydd på högskolan i Halmstad så tillbringar några dagar i veckan där. All min lediga tid tillbringar jag i stallet hos mitt 6-åriga halvblodssto Etna.

RSS 2.0