Miljöförstörelse

Idag började dagen med att min dumma, hatade klocka inte ringde, GUD vad jag saknar min mobil, DEN kan man minsann lita på i alla väder! Så ja, bra sent uppe stressade jag på mig kläder och iväg till Åstorp för att hämta Gabbi. Då var klockan 7 på morgonen... Upp till Halmstad och ställa bilen, för att sen åka tillbaka samma väg och stanna i Landskrona för ett studiebesök på gamla BT Kemi området, föreläsningar och utställning där... Sen vid 12 for vi iväg mot Projekt Hallandsåsen, snabbt stopp för att äta, sen föreläsning på Projekt Hallandsåsen om bland annat deras miljöpåverkan under tunnelbygget. Hela dagen har varit helt ok intressant dag, som spårade ur ganska bra när tröttheten kom fram...
Stress hemmåt från halmstad, hemma 18.00, ombyte-->stallet
Där hade bästa Anna mockat åt mig, så hann sätta foder och göra en snabb svans-tvätt, gosa lite(alldeles för lite) sen stress hemmåt igen, och sen stress för att äta... Sen läxa.... SUCK på denna dagen, stressstressstress......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

etnajag.blogg.se

Jag heter Samantha och bor i skåne, på en gård utanför staden Ängelholm, med min familj. Jag läser miljö och hälsoskydd på högskolan i Halmstad så tillbringar några dagar i veckan där. All min lediga tid tillbringar jag i stallet hos mitt 6-åriga halvblodssto Etna.

RSS 2.0