Bio och rättegång

Inatt vart jag och Sanna på bio och såg premiären på Breaking Dawn part 2. Extremt, sjukt jävla galet bra!!! Den var över alla förväntningar och slog alla dom andra filmerna med hästlängden!!! Sevärd för alla! Trist med åldersgränsen på 15 bara....

Nu bär det av till helsingborg på rättegång, kära Sanna följer med mig och håller mig sällskap och stöttar mig! Första gången för mig, liiiite pirrigt, spännande och läskigt på samma gång....
Efteråt blir det hoppträning för att lugna ner sig och slappna av lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

etnajag.blogg.se

Jag heter Samantha och bor i skåne, på en gård utanför staden Ängelholm, med min familj. Jag läser miljö och hälsoskydd på högskolan i Halmstad så tillbringar några dagar i veckan där. All min lediga tid tillbringar jag i stallet hos mitt 6-åriga halvblodssto Etna.

RSS 2.0