Aldrig mer rättegång

Usch fy och blä... Jag vill aldrig mer medverka i en rättegång, på något sätt! Kändes hemskt att sitta där och få någon dömd... Varesig det är rätt eller fel.... Verkligen inte min grej på något sätt! Efter nästan ett års tid sedan händelsen, kändes det också extremt svårt att komma ihåg vissa detaljer, och blandade även ihop en hel del, helt utan mening... Men det kändes bara fel, kändes som jag sa fel, gjorde fel, och att alla tyckte jag var ett jättekonstigt vittne... Och att vittna mot två människor man känner. Den ena väl och den andra extremt väl... Ångestångestångest, folk säger att jag gjort rätt, jag vet att jag gjort rätt, men ändå känns allt så hemskt... Nej usch! Aldrig mer! Utöver allt, var allt försenat med ca en och en halvtimme!
Nu bär det av till stallet för en hoppträning på min sköna, hoppas på att kunna skaka av mig den kassa känslan då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

etnajag.blogg.se

Jag heter Samantha och bor i skåne, på en gård utanför staden Ängelholm, med min familj. Jag läser miljö och hälsoskydd på högskolan i Halmstad så tillbringar några dagar i veckan där. All min lediga tid tillbringar jag i stallet hos mitt 6-åriga halvblodssto Etna.

RSS 2.0