Löshoppningsdag

Idag hade vi löshoppning i stallet för allmänheten... Kommer ske nu ca varannan vecka, kostar 120 kr om man vill ha hjälp :) Superbra deal anser jag själv! Hästarna älskar det, och dom får en chans att visa vad dom går för utan en ryttare som kanske sitter och stör... Själv hoppade min lilla stjärna bräddad oxer på 150 cm, blir sååå stolt! Tror dock aldrig det kommer ske med mig på ryggen, men drömma kan man ju! Ibland funderar jag på om man inte bara kan få sitta på när dom löshoppar, barbacka o med bara grimma på... Bara för att få känna känslan när dom flyyyger över hinderna! Men ja... Man hade väl fått flyga på egen hand, av från hästen....
Kvällen kommer bestå av vilavilavila efter gårkvällens vinkväll med Joel och mamma! Imorn är de halmkörning båstad-starby hela dagen!


Kommentarer
mamma

Duktig är hon-men liten vete sjutton!! :-D

Svar: Hahaha inte sååå stor ;D
Samantha

2012-11-17 @ 16:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

etnajag.blogg.se

Jag heter Samantha och bor i skåne, på en gård utanför staden Ängelholm, med min familj. Jag läser miljö och hälsoskydd på högskolan i Halmstad så tillbringar några dagar i veckan där. All min lediga tid tillbringar jag i stallet hos mitt 6-åriga halvblodssto Etna.

RSS 2.0