Grundläggande

Ja, jag kan väl börja att berätta lite mer om vem jag är! Jag heter Samantha, och bor som sagt på en gård utanför Ängelholm. Här har jag bott sen jordens skapelse, och jag tror jag kommer bo här till dess undergång också! Jag är 19, snart 20 år gammal, har två bröder, en äldre och en yngre, sen såklart har jag mina föräldrar också. 
Jag läser i Halmstad, mitt mål är att bli djurskyddsinspektör, så vi får se hur det går med det! 
På fritiden är jag väl egentligen som vilken ungdom som helst, jag tycker om att umgås med mina vänner, blir dock oftast festande när jag hinner med dom. Det är antagligen för att min underbara älskade häst, tar upp exakt all min lediga tid som finns. Det är definitivt inget betungande, då hon är mitt allt! För hästintresserade, kan jag berätta att hon är ett halvblodssto på 6 år, e: Smashing Hit u: Eternell, som för sin del inte gjort så mycket men målen är att komma ut på lite lokala tävlingar nästa år!
Mer att berätta om mig finns det nog inte, så tack för denna gången!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

etnajag.blogg.se

Jag heter Samantha och bor i skåne, på en gård utanför staden Ängelholm, med min familj. Jag läser miljö och hälsoskydd på högskolan i Halmstad så tillbringar några dagar i veckan där. All min lediga tid tillbringar jag i stallet hos mitt 6-åriga halvblodssto Etna.

RSS 2.0